CSS font-family

This is a paragraph, shown in the Times New Roman font.

This is a paragraph, shown in the Arial font.

-->

środa, 20 lutego 2013

Rozdział 4 : Zauroczenie.

*Jenny*

 Wstałam wcześnie .Poszłam do kuchni, żeby przygotować śniadanie.ku mojemu nie zdziwieniu Chris wyjadł wszystkie bułki wczoraj,wiec musiałam iść do sklepu.
W sklepie sięgajac po bułki pomyślałam że kupie Kath jej ulubiony dżem.Podeszałam do pułki z dżemami. No super jakiś palant wziął ostatni.Nagle się odwrócił i spostrzegłam że to Liam. Dlaczego ja zawsze muszę na niego wpaść ?
-O Hej .- powiedział.
-Pamiętsz mnie ? - zapytałam zdziwiona.
-No wiesz nie zawsze wpada sie do basenu .- zaśmialiśmy się.





-Przepraszam cię za to naprawdę nie chciałam.
-Okej,okej.Małe zakupy co ?-i spojrzał na moje bułki.
-Brakuje mi tylko dżemu.
-O jej ! Wziąłem ostatni.
-Będę musiała iść do drugiego sklepu.
-ymm..proszę weź.
-Nie no przestań..przejdę się .
-No dobra to ja idę jeszcze po mleko.-Patrzyłam jak sie oddala,w sumie miała nadzieję że mi go odda...no ale cóż nie jestem Georginą.Poszłam do kasy.
Nagle zobaczyłam ,że w moim koszyku oprócz bułek leży dżem.Odwróciłam sie by podziękować..ale on już wychodził ze sklepu.Wyszłam i zobaczyłam go z Georginą.Chyba zaczynam go coraz bardziej lubić, bo  pierwszy raz w życiu gdy widzę go z nią zaczynam być zazdrosna. Ale co mi się w nim tak podoba ? Jestem głupia , że wystarczył jeden gest, a moje serce mięknie.Zresztą...czy on by chciał taką dziewczynę jak ja ?



4 komentarze: